^Επάνω
Συγχαρητήρια στους μαθητές της Α΄ και Β΄ Γυμνασίου που συμμετείχαν με τις κατασκευές τους στην Έκθεση Τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Μαϊου στο χώρο του Γυμνασίου-Λυκείου .
Σχολικό Έτος 2017-2018
Α΄Λυκείου: ΦΥΣΙΚΗ : ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ-ΑΠΩΛΕΙΕΣ
ΟΜΑΔΑ Α : Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΟΜΑΔΑ Β: Μετατροπές Μηχανικής Ενέργειας
ΟΜΑΔΑ Γ: Η Ενέργεια από την αρχαιότητα έως σήμερα
ΟΜΑΔΑ Δ: Ενεργειακό Σπίτι
ΟΜΑΔΑ Ε: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα
ΟΜΑΔΑ ΣΤ: Ενέργεια από τις τροφές
Β΄ Λυκείου: ΧΗΜΕΙΑ : ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ
ΟΜΑΔΑ Α: Πλαστικά στην καθημερινή ζωή: Παραγωγή- κατανάλωση-χρήσεις
ΟΜΑΔΑ Β: Πλαστικά απορρίμματα στις θάλασσες-αμμουδιές
ΟΜΑΔΑ Γ: Μακρο- και Μικρο-πλαστικά (έρευνα πεδίου)
ΟΜΑΔΑ Δ: Πολιτικές για τη μείωση της ρύπανσης από πλαστικά
Τον Απρίλιο, μετά από πρόταση μαθητών, διοργανώθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολικός διαγωνισμός φωτογραφίας με θέμα "Ο Μαρμαράς την άνοιξη". Υπήρχε ικανοποιητική συμμετοχή και σε σύνολο 24 φωτογραφιών βραβεύτηκαν τρεις. Η επιλογή των καλύτερων φωτογραφιών έγινε από επαγγελματία φωτογράφο.
1ο Βραβείο:Τούμπα Χριστίνα 2ο Βραβείο: Ψευτογιώργου Μαρία 3ο Βραβείο: Καμή Μαριάννα
Διαβάστε περισσότερα: Ενδοσχολικός Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2017
Το σχολείο συμμετείχε στο Διαγωνισμό Εικαστικής Δημιουργίας που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πατρών με τίτλο "Ούτε θύτης ούτε θύμα στο διαδίκτυο" με δύο ομαδικές δημιουργίες μαθητών της Γ΄ γυμνασίου. Τον διαγωνισμό επιμελήθηκε η κ. Καζαντζή Δανάη, καθηγήτρια Μαθηματικών. Ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Από τη Γραμμική Α στη Γραμμική Β
Κάποιες στιγμές είναι σημαντικό να δίνεις τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίζουν από κοντά όλα όσα μαθαίνουν…
Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου αφού γνώρισαν τον Μινωικό και Μυκηναϊκό πολιτισμό, αποφάσισαν να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους και στην γραφή των προγόνων τους.
Το Scratch είναι ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού, που αναπτύχθηκε από το ομώνυμο έργο στο MIT Media Lab. Διαθέτει γραφική γλώσσα προγραμματισμού με την οποία καθιστά πιο προσιτό τον προγραμματισμό στα παιδιά (από 8 ετών και άνω), τους εφήβους και άλλους αρχάριους προγραμματιστές.
Στο πρώτο μέρος τα παιδιά παρακολούθησαν βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση για την διατροφική σπατάλη
Στο δεύτερο μέρος, έγινε η παρουσίαση των projets έχοντας θέμα την ελιά, ένα τοπικό προϊόν.
Ελιές - λάδι: Η περιοχή έχει την ονομαστή ποικιλία Χαλκιδικής, με παραγωγή άριστης ποιότητας λαδιού και βρώσιμης ελιάς.
Στο τρίτο μέρος, αυτό της γευσιγνωσίας, μας έκαναν την τιμή οι κυρίες Φωτεινή και Ελπίδα Τοπάλη να παρευρεθούν και να μας παρουσιάσουν τη συνταγή για ελιοπιτάκια, ένας εναλλακτικός τρόπος βρώσης της ελιάς. Με τησυνδρομή και των συναδέλφων στήθηκε ένας υπέροχος μπουφές και στο τέλος γευτήκαμε όλοι ελιές πράσινες και μαύρες, ελιοπιτάκια και μπαγκέτα με πάστα πράσινης ελιάς και πάστα ελιάς καλαμών.
Υπεύθυνη εκ/κός : Χατζοπούλου Ευαγγελία ΠΕ 05
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οι μαθητές των Α1 και Α2 τμημάτων, του Γ/σίου Ν. Μαρμαρά, δουλεύουν με την κα Έφη Μαδυτινού, τη φιλόλογό τους, το παραμύθι
«το πιο γλυκό ψωμί»
Επιδιώκεται οι μαθητές:
Να μάθουν ότι η εργασία αποτελεί για τον άνθρωπο πηγή χαράς και ικανοποίησης.
Να συνειδητοποιήσουν ότι τα χρήματα δε φέρνουν την ευτυχία και ότι η πλεονεξία και η φιλαργυρία είναι ελαττώματα για τον άνθρωπο.
Nα εργαστούν ομαδικά, ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι η γνώση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, αναζήτησης και «συνοικοδόμησης» μεταξύ των μελών της ομάδας.
Από την πλευρά του μαθήματος των Γαλλικών επιδιώκεται οι μαθητές:
Να προσεγγίσουν το ψωμί μέσω της ξένης γλώσσαςπου διδάσκονται:
πίνακες ζωγραφικής - μουσείο Λούβρου
Συλλογή πληροφοριών
Λεξιλόγιο στα γαλλικά και γερμανικά για την κατασκευή ψωμιού
Και καλλιτεχνική διάθεση
Ακολουθούν κάποιες από τις εργασίες των παιδιών: