^Επάνω
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2024-2025
Σχέδιο Δράσης: Συμμετέχω και μαθαίνω μέσα από σχολικές δραστηριότητες και προγράμματα
Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Στόχος βελτίωσης: Ενεργοποίηση όλων των μαθητών/τριών ώστε μέσα από την συμμετοχή τους στις σχολικές δραστηριότητες να βελτιώσουν το μαθησιακό τους επίπεδο.
Συντονίστρια Δράσης: ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχέδιο Δράσης: Μαθαίνω να συνεργάζομαι, να σέβομαι, να εμπιστεύομαι
Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
Στόχος βελτίωσης: Ανάπτυξη θετικού κλίματος στο σχολείο καλλιεργώντας αξίες όπως ο σεβασμός, εμπιστοσύνη, υπευθυνότητα, συνεργασία, αλληλεγγύη.
Συντονίστρια Δράσης: ΜΠΡΙΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-23
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία- Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
1. Τίτλος Σχεδίου Δράσης: Σχέσεις μεταξύ μαθητών -μαθητριών
Στόχοι: η προαγωγή αλληλεγγύης, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ευγενής άμιλλα, συνεργασία, το ήρεμο σχολικό κλίμα, να μάθουν τα παιδιά να λύνουν τα προβλήματα με την συζήτηση.
Διοικητική λειτουργία- Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
2. Τίτλος Σχέδίου Δράσης: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Στόχοι: Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας σε επιμορφωτικά σεμινάρια δια ζώσης και εξ αποστάσεως με σκοπό την προσωπική και επαγκελματική τους εξέλιξη
Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού έργου 2023-24
1. Σχέδιο Δράσης: Μαθητές Μαθήτριες και Εκπαιδευτικοί εν δράσει
Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών μαθητριών και εκπαιδευτικών
Συντονίστρια Δράσης: Νίκου Χαρίκλεια
Στόχοι Βελτίωσης :
2. Σχέδιο Δράσης: Συμμετέχουμε - συνεργαζόμαστε για το ευ ζην
Άξονας: Σχολείο και κοινότητα
Συντονιστής Δράσης: Τσοπανίδης Νικόλαος
Στόχοι Βελτίωσης:
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2023-2024
Καλώς Ορίσατε στην επίσημη ιστοσελίδα
του Γυμνασίου Ν. Μαρμαρά!!!
Το Γυμνάσιο Ν.Μαρμαρά ιδρύθηκε το 1978 και στεγάστηκε στην αρχή σε ιδιωτικό χώρο, στη συνέχεια σε χώρους της κοινότητας μέχρι τον Ιούνιο του 1989, οπότε απέκτησε το δικό του διδακτήριο, όπου και λειτουργεί ως σήμερα.
Από το σχολικό έτος 1993-94 προστίθεται και η Α΄ λυκείου και το σχολείο λειτουργεί πια σαν Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις. Τις επόμενες δύο χρονιές προστίθενται σταδιακά και η Β΄και η Γ΄λυκείου.
Τη σχολική χρονιά 2015-16 το σχολείο επεκτάθηκε προς τα δυτικά με δύο καινούργιες αίθουσες, εργαστήριο πληροφορικής, γραφείο καθηγητών, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αποδυτήρια, γραφείο συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ενώ η νότια αυλή του περιορίστηκε αρκετά εξαιτίας του κλειστού δημοτικού γυμναστήριου το οποίο θα στεγάζει και διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις του σχολείου. «Παράπλευρη» απώλεια της «επιδρομής» αυτών των έργων είναι η δραματική σμίκρυνση του προαύλιου του σχολείου και η έλλειψη χώρων πρασίνου.
Μετά την εξασφάλιση των κτιριακών εγκαταστάσεων ανοίγει ο δρόμος για την ίδρυση ξεχωριστού Λυκείου. Έτσι από το σχολικό έτος 2017-18 οι Λυκειακές Τάξεις μετατρέπονται σε Λύκειο και έκτοτε λειτουργούν πλέον ξεχωριστά δύο σχολεία το Λύκειο Νέου Μαρμαρά και το Γυμνάσιο Νέου Μαρμαρά τα οποία συστεγάνονται.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-16: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ | |||
Επώνυμο | Όνομα | Κύρια Ειδικ. | Σχέση εργασίας |
ΑΞΙΑΡΛΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΠΕ02 | Αναπληρωτής |
ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΠΕ09 | Αναπληρωτής |
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ | ΠΕ12.08 | Μόνιμος |
ΓΚΟΥΒΕΛΑΣ | ΑΣΤΕΡΙΟΣ | ΠΕ11 | Μόνιμος |
ΔΗΜΗΤΣΑ | ΕΙΡΗΝΗ | ΠΕ02 | Μόνιμος |
ΚΑΡΑΘΑΝΟΥ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ | ΠΕ03 | Αναπληρωτής |
ΚΟΥΡΜΠΕΤΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΕ01 | Μόνιμος |
ΚΡΑΣΣΑ | ΑΝΝΑ | ΠΕ16.01 | Μόνιμος |
ΜΑΔΥΤΙΝΟΥ | ΕΥΣΤΑΘΙΑ | ΠΕ02 | Αναπληρωτής |
ΜΑΝΩΛΗ | ΜΑΡΙΑ-ΙΩΑΝΝΑ | ΠΕ04.04 | Αναπληρωτής |
ΜΑΥΡΑΤΖΑ | ΣΟΦΙΑ | ΠΕ06 | Μόνιμος |
ΝΙΚΟΥ | ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ | ΠΕ02 | Μόνιμος |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | ΠΕ09 | Μόνιμος |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ06 | Μόνιμος |
ΠΡΑΠΑ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΠΕ02.50 | Αναπληρωτής Ειδικής μέσω ΕΣΠΑ |
ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΑΓΓΕΛΗ | ΠΕ04.01 | Μόνιμος |
ΣΤΑΜΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΠΕ02 | Αναπληρωτής |
ΤΕΜΟΥΡΤΖΙΔΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ04.01 | Αναπληρωτής |
ΤΟΥΜΑΝΙΔΟΥ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΠΕ03 | Αναπληρωτής |
ΤΣΑΧΑ | ΜΑΡΙΝΑ | ΠΕ19 | Αναπληρωτής |
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ05 | Μόνιμος |